20 Ağustos 2015 Perşembe

N'APİYİM?

Ne, ne yazacağımı biliyorum ne de yazmak gibi bir istek var içimde. Yazmak istemiyorum bugün. Hiç hem de. Aklıma bir hikâye, bir konu, kayda değer bir şey gelmiyor. Belki de üşeniyorum.
Birkaç gündür odamdaki klima çalışmıyor. Odada hayli sıkıcı bir hava var dönüp duran. Basık bir hava… Boğucu. Sevmiyorum sıcak havaları. Yapış yapış, ne o öyle? Küresel ısınmaya muhalif Balkan soğuklarını da sevmem ben. Az sonra oyuna girecek yedek oyuncu gibi zıp zıp zıplatır adamı.


Bulut seviyorum, rüzgâr seviyorum, bahar seviyorum ben. Herkesin içini karartan “of”ların “puf”ların havada uçuştuğu kasvetli havalara bile itiraz etmem. Hemen en depresif halimi takınır, olabildiğince keyfini çıkarmaya çalışırım. Evdeysem, pencereye vuran yağmur damlalarının sesini dinlemeye bayılırım mesela. Kapa gözlerini, “pıtpıt”ları dinlerken hafif bi şekerleme yap. Ruhun dinlensin. Müzik ruhun gıdası ise, yağmur sesi can suyudur benim için.


Gidilmesi gerekmeyen, görüşülmese de olur iş görüşmelerim var gün içinde. Sadece yazasım değil, bir yere gidesim de yok. Buluşmakla bitmiyor çünkü. "Nasılsın?"lar, "iyiyim"ler, "sen nasılsın?"lar "ben de iyiyim"ler… Sahte tebessümler... Offf! Telefon açıp iptal edebilirim aslında, görüşülmese de olur görüşmelerimi, Fakat telefon etmek de istemiyor canım. 

Bir sürü yalan dolan…  "Acil bir işim çıktı"lar… "Kusura bakmayın"lar… "Sonra görüşürüz"ler…Özürler…Bişiler bişiler...

Hoş sen aramasan onlar arayacak. Pıt pıt mesajlar atacaklar hunharca.

İstemiyorum lan işte! İstemiyorum.

Zorla mı?
Değil. 
Zorla değil.

Onlar da bayılıyordu zaten bana. Ölürler bensiz.

Sebebi meçhul istemsiz hallerim var bugün.
Yazmak iyi gelebilir belki ama yazmak da istemiyorum.

N’apiyim?

Ağustos 2015

Uğur Mıstaçoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz kalmayınız...