13 Kasım 2014 Perşembe

ALOO BUYRUN!

Aloo…aloo buyrun… Kim? He evet… Evet, adım Darcan siz kimsiniz? Nerden arıyorsunuz? Niçin arıyorsunuz? İsmimi nerden buldunuz… Ne cell? Ha Turkcell. O hala Türk mü? Bilmiyor musunuz? Peki, siz kimsiniz? Aycell mi? Çok uyumlu, çok güzel Türkcell’den Aycell Hanım. Bürükcell’den mi arıyorsunuz? Efendim! Kamp kuruyorsunuz, kurun tabi. Nerede kuruluyor bu kamp? Servisiniz var mı? Ulaşım sağlanıyor mu? Her şey dâhil mi? Nasıl… Kampanya mı? Gene mi kampanya? Evet evet, vaktim çok hiç işim yok, iyi ki aradınız Aycell Hanım ,sizi iş edinebilirim. Yani size iş olabilirim demek istiyorum. Konuya girmek istiyorsunuz, tabi girin beklemenin âlemi yok direkt konuya girelim. Konu neydi? He kampanya tamam dinliyorum. Konuşmalarımız kayıt altına mı alınıyor? Neden kayıt altına alınıyor… Kim alıyor… Kaydın altında ne var… Sizin altınızda ne var… Tamam, kızmayın alt tarafı, alt tarafınızda ne var onu söyleyeceksiniz… Tamam, haklısınız üstten başlayalım, üstünüzde ne var? Neden söylemiyorsunuz müşteri memnuniyeti diye bir şey var. Neyse, kim kaydediyor bu kaydı? Bizim konuştuklarımızı neden başkaları dinliyor? Nasıl başlayacak ilişkimiz? Kayıt altına alanlar şahit mi oluyor? Daha iyi hizmet verebilmek için mi? Anlıyorum çok güzel bir uygulama, tebrik ediyorum, nasıl daha iyi hizmet vereceksiniz? Daha iyi hizmet verebilmek için kaydediliyorsa bu konuşmalar demek şu an dandirik hizmet alıyorum, dandirik olmayan iyi hizmet verebilmek için neden ben kobay olarak kullanıyorum... siz beni daha iyi hizmet vereceğiniz zaman arayın o zaman görüşelim.
Aloo Aycell Hanım orda mısınız? Nasıl? Kolonya mı sürdünüz? Oh iyi gelmiştir, kokusu buraya kadar geldi. Bilgilerime ulaşıyorsunuz otuz saniye bekleteceksiniz… Durun o zaman bende bir gazoz alıyım geliyorum. Evet, geldim buyurun dinliyorum. Rica ederim otuz saniyenin lafı mı olur, müsaade ederseniz ben size tam bir gün ayırmak isterim
Baba adım mı? Kimlikte Cabbar olduğuna dair bilgiler var ama ben emin değilim. Nasıl mı? Ben o an milyarlarca sperm arasından birinci olmak için yarışmaktaydım. Çok tembel bir sperm olarak hiç kazanma şansım olmadığından, önümden hızla geçen spermin sırtına atladım. Şansıma o birinci olarak kapıdan içeri girdi ben sırt farkıyla ikinci oldum.
İçerdeki yerleşkede kordon bana bağlandı, annemin yediği yemekler önce bana geliyor sonra benden artanları kardeşim yiyordu, benden bir şey artmayınca o öldü, ben onu da yedim. Sonra içeride ne kadar kaldım bilmiyorum ne zaman çıktım onu da hatırlamıyorum. Bu baban bu annen dediler yok değil diyemiyorsun, test yaptırsan bir sürü para. Siz Cabbar olarak bilin ben kendisini öyle kabul ettim. Geldik mi kampanyaya? Annemin kızlık soyadını mı? Anne mi karıştırmayalım, Aycell Hanım n’apıcaksınız annemin kızlık soyadını? Annemin kızlığı mı kalmış? Olmayan kızlığın soyadı mı olur? Hem kısmetse bir gün tanıştırırım sizi, ben ciddi düşünüyorum. Kırk yıllık uzman bekârım, tam yeter artık bu abazanlık evleneyim diye düşünürken, siz aradınız. Açık sözlü müyüm? Gayet tabi çok açığımdır şu an üstümde ne yok söyleyebilirim isterseniz. Nasıl? Benden hoşlandınız mı? Hadi be!...Buluşalım mı? Buluşalım tabi. Nerde buluşacağız? Nasıl buluşacağız? Söylüyorsunuz… Tamam yazıyorum… Tamam, biliyorum orayı, buluşulası bir mekândır, tebrik ediyorum çok doğru bir karar. Telefonunuz? Doğal olarak 532 li... tamam yazdım. on dokuz da. Güzel bir kampanya oldu. Görüşürüz Aycell Hanım. Çok öpüyorum…
Alo alo Kubbettin naber? Darcan yanında mı? Versene telefona… Darcan, oğlum telefonunu bende unutmuşsun, Aycell aradı, Aycell kim mi? Türkcell Aysel! Tabi biliyorum tanımıyorsun, dinle lan anlatıyorum işte, bir kampanya varmış diye başladı aşkımız, kızlık bekâretinden devam etti, muhabbet çok hoşuna gitti. Efendim? Yok, oğlum ciddiyim yarım saattir konuşuyoruz Aycell bana âşık oldu ama beni sen zannediyor. Gel bana cep telefonunu al, hem adresi yazıyorum yapışkanlı abazan defterine sen gidip görüşürsün. Gülersin tabi, köftehor seni, hadi bu kıyağımı da unutma. Ben çıkıyorum anahtar sende var gelip alırsın telefonunu, gelirken bir pasta al akşam yeriz. Tamam, hadi unutma saat on dokuz da.
Alo, Darcan nerdesin oğlum saat on iki oldu? Ayrıca senin sesine ne oldu? Efendim? Nasıl? Siz kimsiniz? Polis mi? Neden Darcan’ın telefonunu siz açıyorsunuz? Sizin arayanınız olmuyor mu? Neden Darcan konuşacak durumda değil? Komada mı? Neden girmiş komaya? Nasıl girmiş? Kim sokmuş? Aycell adlı bayanın abisi Mürcell sokmuş...Nereden sokmuş? Nasıl sokmuş? Mürcell sokucu muymuş? Nasıl...Namus meselesi miymiş? Ne namusu? Kimin namusu? Efendim? Aycell mi? Yok ben tanımıyorum Aycell’i, tabi, tabi memur bey. Hangi hastanedesiniz? Anladım, ben de gelirdim tabi ama namussuzları ziyaret etmeyi sevmiyorum…
Teşekkür ederim… Hürmetler.
Alooo merhabalar, Türk Hava Yolları mı?

Uğur Mıstaçoğlu

"Rahat Batınca" adlı kitaptan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz kalmayınız...