5 Ağustos 2014 Salı

Kıristian Ronaldo’dan Gelen Tweet

Akıllı telefonum “tık tık tık” diye tıkladı. Duyanlar kapı çalıyor sanıyor. Bu akıllı telefonuma mail geldiği belirten bir melodi seçeneği. Ben seçtim.  Bu akıllı telefonlar, akıllı olana değil parası olan herkese satılıyor. Çok akıllıca. Aklı olan olmaz zaten. Ben de yok. Tek tesellim, kendimi yalnız hissetmiyor olmam. Ayrıca bu akıllı telefonların durumu diyalize giren hastalardan farkı değil. O şarj aletine, biz ona bağımlıyız. Gelen maile baktım. Mail Twitter’dan gelmiş. Mail başlığı şöyle: Kıristian Ronaldo, Patron ve diğer altı kişinin senin için tweetleri var. Ronaldo mu? “Allah Allah. Ronaldo’nun benim için ne gibi bir tweet’i olabilir ki?” dedim. “Ayrıca “Patron da kim oluyormuş?” dedim. “Ben zaten patronum.” dedim.  Kafam iyice karıştı. Bir çay doldurdum kendime. Kafam karışınca öyle yaparım hep. Diğer altı kişinin adları: Şeytan Topuklu Giyer, Lovepenya Alışveriş, Güzellik Sırları, Beşiktaş JK, Jamir Yoo ve Hazreti Kitap. Her birinin tweetlerini tek tek okudum. Hiç biri bana hitaben yazılmamış. Kandırılmıştım. Üzüntüden üst üste iki sigara içtim. Tamam, itiraf ediyorum, ikinci sigarayı yarısında söndürdüm. Bir buçuk diyelim. Üstüne Ronolda’da çakma çıkınca üzüntüm ikiye katlandı. Acaba “bu twitter benim adımı kullanarak Ronaldo’ya da mail atmış olabilir mi?” diye düşünmeye başladım. Hemen kendisine bir mesaj yazıp yolladım. İki gün bekledim. Cevap vermedi. Tekrar bir mesaj atıp “Lionel Messi sana on basar.”yazıp sonuna gülücük sembolü ekledim. Sonra da “engelle, bildir” e tıkladım. “Bildir” kısmındaki seçeneklerden de “taklitçilik” kısmına... Son tıktan sonra yüzümde bir tebessüm oluştu.

Gerçek Ronaldo’yu bulup bu durumundan haberdar etmemin doğru bir davranış olacağını düşündüm. Twitter’ın "ara" butonuna “Kıristian Ronaldo” yazıp arattım. Karşıma yüzlerce “Kıristian Ronaldo” çıktı. Hepsi de Türk. İyi mi?

Ağustos 2014

Uğur Mıstaçoğlu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz kalmayınız...