2 Ağustos 2014 Cumartesi

Biz Ne Fragmanlar Gördük

Sokağın köşesinden dönen genç, dumanlı kafasını eliyle yelpazeleyerek yürüyordu. Kafasından yayılan dumanlar sokağı hızla sardı. Flulaşan görüntü içinde göğsü önde, karnı içeride, kolları sanki belinde tabanca varmış da her an çekip birini mermi manyağı yapacakmış açısı ile slow motion bana doğru geliyordu. Kafasından yayılan dumanlar burun deliklerime kadar ulaştı. Film karesinden fırlamış gibiydi. Her attığı adım yeri titretiyor ya da bana öyle geliyordu. Sanki ‘Ağır Roman’ filminin ikinci çekilmişti. Fragmanını izliyor gibiydim. Burun deliklerim ‘bela geliyor’ diye alarm veriyordu. “Gel amına koyim” dedim. "Biz ne fragmanlar gördük, senden mi korkacağız?" Yalpalaya yalpalaya geçti gitti yanımdan.

Ağustos 2014

Uğur Mıstaçoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumsuz kalmayınız...